dijous, 2 de juliol del 2009

Introducció

Bé, avui 02 de juliol del 2009 em decideixo a crear el nostre propi blog.

Per donar-li contingut, he afegit totes les cròniques de les sortides que hem fet els AdR's catalans i han estat publicades a la web d'AdR.

He començat per la crònica de les nostres vacances básicament per Castella Lleó del 28-03 al 14-04-2009. M'ha donat molta feina, la pròxima em plantejaré fer-la d'una altra forma. Vaig començar a fer-la el dia 2 i l'he acabada el 14.


21-07
Crec que ja he trobat el sistema més àgil, estic fent la segona crònica baixant primer les fotos que el text. A més per que no sigui tan llarga, la faré per parts, de moment he posat la primera.
07-08
Ja he possat la 2ª i la 3ª part de la crònica.
Ara aniré entrant les d'anys anteriors, he començat per la primera sortida a França del 2008.

09-09-2009
Sembla que ja he trobat la forma de entrar fotos i text amb més facilitat.
L'Esther diu que és millor que no faci les cròniques per parts, que queden millor i més clares senceres, encara que siguin llargues, li faré cas.

10-08-2011
Avui he revisat aquests comentaris i han quedat obsolets. La forma de treballar amb el blog ha canviat i ara és més fàcil.
Torno a tallar les cròniques en parts, si no són massa llargues.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada